Subject: Tulekustutite nõue hoonetes
From: "Oliver Sakk" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Kai Kattai" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 08:36:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan teile AS-ist Emajõe Veevärk ning pöördun teie poole küsimusega
seoses tulekustutite paigaldamise nõudega hoonetesse.

Meil ei ole päris selgust, millistes hoonetes on tulekustuti nõutav ja
kohustuslik ning millistes mitte.

AS Emajõe Veevärk kasutab opereerimiseks ligikaudu 150 hoonet, need on
peamiselt kivi- ja betoonehitised (on ka puitehitisi).

Tegemist on puurkaevude, joogiveepuhastitega ja reoveepuhastitega.
Enamikes paiknevad elektriseadmed ja automaatikakilbid.

Reoveepuhastites asuvad automaatikakilbid eraldi ruumis (teistest
seadmetest eemal).

Hoonete pindala varieerub, enamik hooneid on väikesed 10-15 m2 (peamiselt
puurkaevud-joogiveepuhastid ja väikesed reoveepuhastid). Suurema pindalaga
on suuremad reoveepuhastid, mille hoonete pindala võib olla 100 ja rohkem
m2.

Kas kõigis sellistes hoonetes on tulekustuti nõutud?

Või peaksime jälgima, et just suuremates hoonetes oleks need olemas?

Parimate soovidega

Oliver Sakk

Analüütik | tel: +372 5194 1694

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 731 1849 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee